Buddhalaisuus

Yksi sisustuksen halutuimmista piirteistä on rauha. Photowallin buddhalaiskangastulosteilla voit tuoda sisäisen tyyneyden seinäkoristeeseesi. Se voi olla kotonasi perhehuoneessa, nurkLue lisääkauksessasi vapaa-ajan tilassa tai jopa toimiston taukotilassa. Buddhalaisuus-kangastulosteet auttavat sinua rentoutumaan, rentoutumaan ja pohtimaan. Lisäksi nämä kuvat voivat myös varustaa sisustuksesi kaivattua tyyliä ja tyylikkyyttä. Buddhalaisuus-kangastulosteet antavat huoneillesi erilaisen tunnelman ja ilmapiirin tai kulttuurin. Sillä ei ole väliä, oletko uskovainen vai et, sillä kuvavalikoimamme vangitsee todella tämän uskomusjärjestelmän olemuksen ja välittää sen valitsemiisi tiloihin. Kuten tavallista, voit muuttaa Buddhas-kangastulosteita vastaamaan tai olemaan ristiriidassa olemassa olevan sisustuksen, värimaailman ja yleisen estetiikan kanssa.

Globaali ilmiö

Buddhalaisuus-kangastulosteiden ihanuus on siinä, että ne edustavat jotakin todella universaalia, aivan kuten luokan aiheen opetuksetkin. Buddhalaisuudella on ollut myönteinen vaikutus moniin ihmisiin ympäri maailmaa, mikä on tehnyt siitä kulttuurien ja rotujen rajat ylittävän elämäntavan. Tämän vuoksi löydät tästä Maailman uskonnot -osion kiehtovasta osiosta myös tosielämän valokuvia, jotka vievät sinut hetkessä eri paikkoihin, joissa buddhalaisuutta kunnioitetaan. Buddhalaisuus-kangastulosteen, kuten esimerkiksi "Buddhist Statue, Hong Kong", monimutkaiset yksityiskohdat saavat sinut todella tuntemaan, että olet aivan tämän ikonisen maamerkin läheisyydessä. Buddhalaisuutta kuvaavissa kangaspainatuksissa on myös taideteoksia, jotka antavat tälle hengelliselle uskomukselle aivan uuden ja syvemmän merkityksen, kuten "Buddha Square". Kun sinulla on tällainen upea teos keskipisteenäsi, huoneesi laajenee paitsi visuaalisesti myös henkisesti ja ehkäpä hengellisesti.

Buddhalaisuus-kangastulosteet sielulle

Sen lisäksi, että buddhalaisuus-kangastulosteet tarjoavat sinulle kauneutta ja tyyliä, ne auttavat sinua löytämään niin sanotun zenin. Näiden seesteisten motiivien avulla voit meditoida, pohtia ja ohjata energiasi rauhalliseen ja rauhalliseen ympäristöön. Riippumatta siitä, kuinka stressaavaa elämäsi on, jopa kaikkein kaoottisimpina päivinä, kun sinulla on yksi buddhalaisuutta kuvaavista kangaspainatuksistamme, saat mahdollisuuden irrottautua maailman monimutkaisuudesta. Ota yhteys sieluusi ja todelliseen itseesi näiden viisautta ja sisäistä tasapainoa edustavien esineiden avulla. Stressaavammissa ympäristöissä, erityisesti työpaikalla, "Nirvanan" kaltaiset teokset voivat todella lievittää jännitystä ja auttaa sinua ja kollegojasi rentoutumaan. Tämä voi myös auttaa lisäämään tuottavuutta ja synnyttämään työnkulkua. Buddhalaiset kangaspainatukset voivat todella olla ratkaisevia monissa ympäristöissä.

Historiaa ja faktoja

Buddhalaisuus sai alkunsa jo 4. tai 6. eaa., kun Siddharta Gautama alkoi levittää oppejaan kärsimyksestä, nirvanasta ja uudestisyntymisestä Intiassa. Koska Siddharta itse ei halunnut hyväksyä kuvia itsestään ja käytti monia erilaisia symboleja havainnollistamaan opetuksiaan, buddhalaisuudessa on kahdeksan erilaista suotuisaa symbolia, ja monet sanovat, että ne edustavat lahjoja, jotka Jumala antoi Buddhalle, kun hän saavutti valaistumisen. Näet näitä buddhalaisuudessa kankaalle tulostetuissa kankaissa, kuten "Neutral Lotus Buddha Squared", jossa lootuksella voi olla useita merkityksiä, mutta usein se viittaa mielen luonnostaan puhtaaseen potentiaaliin. Vilkaisu Buddha-maalaukseen, jossa hänen silmänsä ovat lempeästi kiinni ja huulet kaartuvat rauhalliseen hymyyn, antaa sinulle ihanaa inspiraatiota syventää omaa sisäisen rauhan harjoitustasi. Täydellinen läsnäolo jokaisessa hetkessä ja tilanteessa on paras tapa nauttia elämästä täysillä, ja buddhalaiset kangaspainatukset auttavat sinua pääsemään tuohon hetkeen ja paikkaan.
Tuotetiedot
  • Sivu 1 / 1