Reklamaatio

Alta löydät tietoja siitä, miten voit reklamoida viallisen tai puutteellisen tuotteen.

Reklamaatio

Kuluttajana sinulla on aina kolmen vuoden valitusoikeus. Kun olet ostanut tuotteen ja huomaat, että se on viallinen, puutteellinen tai vahingoittunut kuljetuksessa, pyydämme sinua ottamaan meihin yhteyttä mahdollisimman pian virheen havaitsemisen jälkeen. Kaksi kuukautta virheen havaitsemisen jälkeen katsotaan aina kohtuulliseksi ajaksi valittaa tuotteesta.

Näkyvistä vioista on valitettava ennen tuotteen asentamista ja käyttöä. Siksi kehotamme sinua tarkistamaan tuotteen ennen kokoamista. Emme korvaa liitännäiskustannuksia, kuten asennuskustannuksia, tai muita ylimääräisiä kuluja valituksen yhteydessä.

Jos tuotetta ei ole asennettu, järjestämme ilmaisen palautuksen. Ota meihin yhteyttä, niin autamme sinua. Voit myös järjestää palautustoimituksen itse. Jos teet niin, emme ota vastuuta toimituksesta emmekä korvaa toimituskuluja.

Jos tuote on asennettu, kun vika havaitaan, pyydämme tuotteesta kuvia, jotka osoittavat vian.

Jos valitus hyväksytään, korvaamme sinulle sovellettavan kuluttajansuojalain mukaisesti.

Pyrimme aina ratkaisemaan ongelmat välittömästi, mutta jos riita syntyy, noudatamme kuluttajaviraston suosituksia. Kuluttajana voit valittaa myös EU:n verkkovälitteisen riidanratkaisualustan kautta täällä.

Etkö löytänyt etsimääsi?